![](https://learning.uth.gr/wp-content/uploads/2024/11/pilates_photo.png)
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Το Κέντρο Επιμόρφωσης & Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σας καλωσορίζει στο νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Ειδικός της Προπόνησης Pilates».
Το πρόγραμμα στοχεύει στο να προσφέρει στους εκπαιδευόμενους τις πλέον σύγχρονες επιστημονικές γνώσεις σχετικά με επαγγελματική εξειδίκευση του Eιδικού Προπονητή στη μέθοδο Pilates και τον σχεδιασμό και υλοποίηση ασφαλών και αποτελεσματικών προγραμμάτων άσκησης για γενικό, ειδικό και νεανικό πληθυσμό. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
α) διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες του ειδικού της άσκησης στη μέθοδο Pilates
β) αξιολογούν, να σχεδιάζουν και να υλοποιούν εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης για φαινομενικά υγιείς ενήλικες, άτομα με μυοσκελετικές και άλλες δυσλειτουργίες καθώς και σε νεαρούς αθλητές.
Ο σκοπός του παρόντος εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να αναδείξει τον ρόλο του ειδικού προπονητή στη μέθοδο Pilates και να εξειδικεύσει σε θεωρητικό και βιωματικό επίπεδο όλες τις νέες προσεγγίσεις σωματικής άσκησης για ένα ευρύ φάσμα πληθυσμιακών ομάδων, με σκοπό τον σχεδιασμό του κατάλληλου προγράμματος άσκησης με τη μέθοδο Pilates και την αποτελεσματική υλοποίησή του, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του κάθε ασκούμενου. Θα υιοθετηθούν οι βασικές αρχές της ανθρώπινης κίνησης και παράλληλα θα γίνεται σαφές ότι η μέθοδος Pilates μπορεί να αποτελέσει μια ασφαλή και αποτελεσματική επιλογή άσκησης τόσο για φαινομενικά υγιή άτομα όσο και για άτομα που χαρακτηρίζονται από μυοσκελετικές και άλλες δυσλειτουργίες. Επιπλέον, θα ασχοληθεί με το πώς η μέθοδος Pilates μπορεί να υποστηρίξει τα παιδιά και του εφήβους που επιδιώκουν τη βελτίωση των διαφόρων συνιστωσών της φυσικής κατάστασης μέσω μιας πιο ολοκληρωμένης προσέγγισης .
Απευθύνεται
Επιμόρφωση
Α. Υβριδικής παρακολούθησης (εξ αποστάσεως & διά ζώσης) και
Β. Διαδικτυακής παρακολούθησης
Εγγραφές
Σημαντικές Ημερομηνίες:
Περίοδος Εγγραφών
Διεξαγωγή Επιμόρφωσης
Ιανουάριος 2025- Μάιος 2025
Επιστημονική Ομάδα