Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:

Ειδική Αγωγή - Μαθησιακές Δυσκολίες:
Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά - Νέος Κύκλος 2019-2020

background

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

Το Κέντρο Επιμόρφωσης & Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σας καλωσορίζει σε ένα ακόμα εκπαιδευτικό πρόγραμμα κατάρτισης.
Το πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά» έχει διάρκεια 40 διδακτικές εβδομάδες και καλύπτει ένα ευρύ φάσμα αντικειμένων αιχμής, προσφέροντας θεωρητικές γνώσεις και εστιασμένες πρακτικές δεξιότητες στους επιμορφούμενους. Η επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος οδηγεί στη λήψη Βεβαίωσης Παρακολούθησης από το Κέντρο Επιμόρφωσης & Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας.
Το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη της εκπαίδευσης που έχουν έργο τη συμβουλευτική υποστήριξη του διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών, στελέχη των διαγνωστικών και συμβουλευτικών κέντρων της εκπαίδευσης, ειδικούς Παιδαγωγούς που εργάζονται σε τυπικές και άτυπες δομές εκπαιδευτικής υποστήριξης, εκπαιδευτικούς της Γενικής Εκπαίδευσης, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς και άλλες ειδικότητες που ανήκουν στο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό.
 

Οι ειδικότεροι στόχοι του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά» είναι: 

     

  • Η εξειδίκευση των συμμετεχόντων στις διαδικασίες αξιολόγησης και σχεδιασμού παρεμβάσεων και διδασκαλίας για τη ΓΛΩΣΣΑ και τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ σε σχολικό υποστηρικτικό πλαίσιο, Τμήμα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη, Κέντρο Υποστήριξης, για μαθητές προσχολικής και σχολικής ηλικίας.
  •  

  • Η προσφορά στους συμμετέχοντες έτοιμου προς χρήση διδακτικού υλικού για τη διδακτική υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
  •  

  • Η εξειδίκευση των συμμετεχόντων στην ανίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών σε σχολικό επίπεδο
  •  

  • Η εξειδίκευση σχετικά με τις διαδικασίες αρχικής, διαμορφωτικής και τελικής αξιολόγησης, με τα προσφερόμενα από το πρόγραμμα κριτήρια αξιολόγησης, τα οποία είναι ερευνητικά τεκμηριωμένα
  •  

  • Η εξειδίκευση στα σχέδια διδασκαλίας και το αντίστοιχο προσφερόμενο διδακτικό υλικό
  •  

  • Η επικαιροποίηση των γνώσεων που οι συμμετέχοντες έχουν λάβει στις προπτυχιακές ή/και μεταπτυχιακές τους σπουδές, σχετικά με τα θέματα αναγνωστικών / μαθησιακών δυσκολιών και ειδικής αγωγής
  •  

  • Η εξειδίκευση στην ενσωμάτωση ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ στη διδασκαλία ή/και παρέμβαση για την ενίσχυση της αναγνωστικές δεξιότητας
  •  

  • Η εξειδίκευση και η παροχή δικαιώματος χρήσης στη συλλογή στρατηγικών για την ενίσχυση όλων των παραγόντων της ανάγνωσης
  •  

Επιμόρφωση

 

Το προτεινόμενο πρόγραμμα στηρίζεται στις αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων και υιοθετεί σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους εκπαίδευσης και συγκεκριμένα τη μικτή μορφή εκπαίδευσης, η οποία περιλαμβάνει δια ζώσης μαθήματα και σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Στηρίζεται σε βιντεομαθήματα (webinars) τα οποία παράγονται τόσο στα δια ζώσης μαθήματα όσο και σε συνθήκες στούντιο. Ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται είναι τελευταίας τεχνολογίας και υποστηρίζεται από εξωτερικούς συνεργάτες, υψηλής εξειδίκευσης. Το πρόγραμμα ακολουθεί τις αυστηρές προδιαγραφές των Α+ μαθημάτων. Οι αίθουσες θα ζητηθεί να παραχωρηθούν από την Εταιρεία Διαχείρισης Περιουσίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Οι δια ζώσης συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στην πόλη του Βόλου και στη Θεσσαλονίκη. Η τελική διαμόρφωση του προγράμματος θα προκύψει από τη σύνθεση της ομάδας των επιμορφούμενων.

 

Εγγραφές

 
Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά» είτε online είτε σε έντυπη μορφή.
 

 

 

Σημαντικές Ημερομηνίες:

 

Περίοδος Εγγραφών

20/03/2019 – 05/05/2019

 

Έναρξη επιμόρφωσης

20/05/2019

Επιστημονικοί Συνεργάτες

 

Την επιστημονική εποπτεία του προγράμματος έχει η Επ. Καθηγήτρια Σωτηρία Τζιβινίκου του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και με γνωστικό αντικείμενο «Μαθησιακές Δυσκολίες-Διδακτικές Προσεγγίσεις». Έχει σημαντική εμπειρία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καθώς και στην μικτή μορφή εκπαίδευσης.